Gra strategiczna karciana Turniej Złotorożca
- rozgrywka składa się z 3 rund toczonych do wyczerpania kart na stosach i w ręku
- każda potyczka wygląda mechanicznie tak samo – gracz atakujący wykłada kartę zawodnika i określa na jaką cechę toczy się pojedynek
- przeciwnik próbuje się obronić lub doprowadzić do remisu poprzez: wystawienie silniejszej karty, karty słabszej ale wzmocnionej specjalnymi zdolnościami/kartą wsparcia, lub odrzuceniem z ręki jednej karty, której opis specjalnych zdolności na to pozwala
- karta, która przegrała trafia na stos pokonanych – stos bardzo ważny, bo dający punkty po każdej rundzie
- dla urozmaicenia rund wprowadzono zasadę, że pierwsza toczy się na dowolną cechę, druga na moc/siłę, a trzecia na spryt/wdzięk
- w klasycznej Wojnie gracz nie ma żadnego wpływu na to co wyciągnie ze stosu i nie ma możliwości cofania kart ze stosu kart odrzuconych a Turniej Złotorożca oferuje nam coś ciekawszego
- gracz na ręce może mieć maksymalnie 4 karty i decyduje, którą będzie atakował/bronił się, jest to dość spory wybór
- trzeba więc czytać opisy, analizować korzyści bądź straty, kalkulować, im lepiej zna się tę grę i zdolności zawodników, tym lepiej można zaplanować ewentualne poświęcenie danej karty na rzecz zyskania w pewnym momencie przewagi
- trzeba mieć jednak w miarę dobrą pamięć do tego, co straciliśmy lub co trafiło na stos kart rezerwowych i odrzuconych
- maksymalny czas gry to 30 minut, ale ze względu na niezależność rund, spokojnie można rozdzielić grę na trzy części, co jest przydatne, gdy gra się przykładowo na przerwie w szkole
nazwa na fakturze: GRA TURNIEJ ZŁOTOROŻCA
- każda potyczka wygląda mechanicznie tak samo – gracz atakujący wykłada kartę zawodnika i określa na jaką cechę toczy się pojedynek
- przeciwnik próbuje się obronić lub doprowadzić do remisu poprzez: wystawienie silniejszej karty, karty słabszej ale wzmocnionej specjalnymi zdolnościami/kartą wsparcia, lub odrzuceniem z ręki jednej karty, której opis specjalnych zdolności na to pozwala
- karta, która przegrała trafia na stos pokonanych – stos bardzo ważny, bo dający punkty po każdej rundzie
- dla urozmaicenia rund wprowadzono zasadę, że pierwsza toczy się na dowolną cechę, druga na moc/siłę, a trzecia na spryt/wdzięk
- w klasycznej Wojnie gracz nie ma żadnego wpływu na to co wyciągnie ze stosu i nie ma możliwości cofania kart ze stosu kart odrzuconych a Turniej Złotorożca oferuje nam coś ciekawszego
- gracz na ręce może mieć maksymalnie 4 karty i decyduje, którą będzie atakował/bronił się, jest to dość spory wybór
- trzeba więc czytać opisy, analizować korzyści bądź straty, kalkulować, im lepiej zna się tę grę i zdolności zawodników, tym lepiej można zaplanować ewentualne poświęcenie danej karty na rzecz zyskania w pewnym momencie przewagi
- trzeba mieć jednak w miarę dobrą pamięć do tego, co straciliśmy lub co trafiło na stos kart rezerwowych i odrzuconych
- maksymalny czas gry to 30 minut, ale ze względu na niezależność rund, spokojnie można rozdzielić grę na trzy części, co jest przydatne, gdy gra się przykładowo na przerwie w szkole
nazwa na fakturze: GRA TURNIEJ ZŁOTOROŻCA
Zaloguj się
Tylko zalogowani użytkownicy mogą wyświetlić ceny oraz przejść do zamówienia.
Specyfikacja produktu
ilość lat (od) | 8 |
liczba graczy | 2-3 |
Potrzebujesz więcej informacji o tym produkcie?
Zapytaj o produkt